REVEIW; Depend Gellack- Start kit

Dobro jutro! Kot mamica nimam več toliko časa zame, kot sem ga ponavadi imela. Moja Kim zahteva vedno več časa in moje pozornosti. Zato so ...

Dobro jutro!
Kot mamica nimam več toliko časa zame, kot sem ga ponavadi imela. Moja Kim zahteva vedno več časa in moje pozornosti. Zato so dostikrat moji nohti pusti in ne nalakirani... :(. In takrat sem prav nesrečna.
Prejšnji teden pa sem doživela lepo presenečenje, moj oči me je presenetil  z Depend Gellack- Start kit. Moj zlati oči. <3 :)
Ubistvu je bil namen, da ga bova z mami skupaj uporabljale, vendar je setek ostal pri meni.


Že isti večer sem si uredila nohte. Bilo je zelo hitro saj sem si gel samo nanesla in mi ga ni bilo treba odstranjevati, kar ti vzame kar veliko časa.
No o tem malo kasneje....
Set vsebuje;
- Cleanser; before & after
- Base lack
- Top lack
- pilico in leseno palčko
- lučko
 Dokupiti smo morali odstranjevalec gela in malo kasneje si bom kupila tudi kakšen barvni gel.


Postopek je potekal takole;
Najprej sem si očistila površino noht s čistilom, ki je priložen zravn, nato sem nanesla base lak, nato sem nothke dala pod lučko za 30s ( všeč mi je to, da se lučka sama ugasne po 30s ). Nato je sledil top lak, kot zadnji nanos. Nato je ponovno sledila lučka za 30s. Ko je minilo 30s, sem površino nohtov ponovo očistila s čistilcem. Edino kar me je zmotilo je bilo to, da ima gel lak malo premalo sijaja.
Sedaj imam prozorne nohte, no uporabljam lakce, bom si pa v bližnji prihodnosti kupila tudi kakšen barvni gel.


Vse skupaj je stalo 49evrov...mislim da je to kar zmerna cena. Kaj pravite vi, vas prepriča?

Lep dežen ponedeljek vam želim ;)***

You Might Also Like

2 komentarji

  1. Sej si lahko kar čez naneseš barvni lakec, jaz sm včasih to delala...gel mela spodaj da mi malo utrdi, potem pa čez barvni lak.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz sem se zmeraj bala, da ne bi znala s tem delat.. Amak po tvojem postopku sodeč je čist simpl :) Bi pa mela nekaj takega, da mi malo učvrsti nohte če nič drugega.

    OdgovoriIzbriši

Hvala za tvoj komentar, Sandryca